(Scroll down for English)

KONTAKTINĖ INFORMACIJA PAGALBOS KLAUSIMAIS


El. paštas: support@scanorama.lt
Arba rašykite mums tiesiogiai mūsų socialiniuose tikluose: https://www.facebook.com/festivalisScanorama/
Į visas užklausas bus atsakyta per 24 val.
MALONIAI PRAŠOME PRIEŠ KREIPDAMIESI Į MUS PAMĖGINTI RASTI PROBLEMOS SPRENDIMĄ KLAUSIMŲ SĄRAŠE APAČIOJE

Kada galima žiūrėti filmus virtualioje kino platformoje?

Festivalis tęsiasi iki 22 dienos, tačiau visi filmai prieinami iki skirtingų datų, priklausomai nuo galiojančių susitarimų su teisių turėtojais. Galiojimo data parašyta kiekvieno filmo aprašyme.

Atlikus mokėjimą, filmas atsidurs susikurtos asmeninės paskyros kolekcijoje.

Kiek laiko galios filmo peržiūra?

Atlikus mokėjimą, filmo peržiūrai pradėti skiriama 10 dienų. Pradėjus peržiūrą – 24 val. jai baigti.

Kokia virtualaus bilieto kaina?

Vienas virtualus bilietas kainuoja 4,50 eurų.

Ar galima kino teatre įsigytą bilietą iškeisti į virtualų?

Deja, tokios galimybės nėra. Kino teatrų bilietais prekiauja patys kino teatrai. Norint pasikeisti bilietą, bus reikalinga grąžinti įsigytą bilietą į atitinkamo kino teatro kasą, o paskui nusipirkti bilietą į virtualų seansą.

Ar virtualioje kino salėje galios abonementai?

Kino teatruose įsigyti abonementai platformoje negalios. Tačiau paruošėme specialius tematinius filmų rinkinius, galiojančius tik šioje platformoje ir leidžiančius pamatyti daugiau festivalio filmų už mažesnę kainą (įsigyjant rinkinį, 1 filmo kaina – 3,00 eurai).

Kaip užsiregistruoti?

Svetainėje kinas.scanorama.lt reikalinga susikurti naują paskyrą. Registracijai reikalingas Jūsų vardas ir el. pašto adresas.

Kaip sumokėti už filmo peržiūrą?

Norint išsinuomoti filmo peržiūrą, prašoma įvesti banko kortelės numerį, kortelės galiojimo datą ir CVC kodą. Jei visi duomenys teisingi, o kortelė registruota Lietuvoje, to užteks mokėjimui atlikti.

Ar galima filmus žiūrėti užsienyje?

Dėl filmų teisių apribojimų filmų peržiūra internetu galima tik Lietuvoje. Pažeisdami šias teises, keliate grėsmę festivalio reputacijai ir galimybei rodyti filmus ateityje.

Kokie yra sistemos reikalavimai?

Galite žiūrėti asmeniniuose kompiuteriuose, kuriuose veikia „Windows 7+“, ir „Intel“ pagrindu veikiančiuose „Mac“ kompiuteriuose, kuriuose veikia OSX 10.12+. Taip pat galite žiūrėti „Android“ planšetiniuose kompiuteriuose ir telefonuose, kuriuose naudojama „Chrome“, ir „iPhone“ bei „iPad“ įrenginiuose, kuriuose naudojama „Safari“. Jums reikės plačiajuosčio ar šviesolaidinio interneto ryšio – telefono ryšys neveiks. Toliau rasite visą reikalavimų sąrašą.

Kokie reikalavimai keliami „Windows“ kompiuteriams?

„Windows 7“, „Windows 8.1“ arba „Windows 10“. „Google Chrome“, „Firefox“, „Microsoft Edge“, „Internet Explorer“ arba „Opera“. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos. „Internet Explorer“ sistemoje „Windows 7“ nebepalaikoma. Jums reikės plačiajuosčio ar šviesolaidinio interneto ryšio – telefono ryšys neveiks.

Kokie reikalavimai taikomi „Mac“ kompiuteriams?

„Mac OSX 10.12“ arba naujesnė versija. „Google Chrome“, „Firefox“, „Safari“ arba „Opera“. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos. Jums reikės plačiajuosčio ar šviesolaidinio interneto ryšio – telefono ryšys neveiks.

Ar galiu žiūrėti turinį savo „iPhone“ / „iPad“ įrenginyje?

Taip, galite žiūrėti turinį naudodami „Safari“. Reikės „iOS 11.2“ arba naujesnės versijos. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos.

Ar galiu žiūrėti turinį „Android“ įrenginyje?

Taip, galite žiūrėti turinį naudodami „Chrome“. Tam reikalingas 6.0 ar naujesnės versijos „Android“. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos.

Negaliu peržiūrėti jokio turinio, kodėl?

Patikrinkite minimalius sistemos reikalavimus. Rekomenduojame atnaujinti naršyklės versiją į naujausią.

Mes naudojame prisitaikantį pralaidumo srautą, o tai reiškia, kad transliacijos kokybė automatiškai pritaikoma pagal jūsų interneto greitį. Didelės raiškos (HD) srautiniam perdavimui rekomenduojame VDSL, kabelines ar šviesolaidines jungtis, nes negalime garantuoti nuoseklaus HD srauto per ADSL.

Ką daryti, jei pamiršau savo slaptažodį?

Tiesiog spustelėkite „Pamiršau slaptažodį“ puslapyje „Prisijungti“, įveskite savo elektroninio pašto adresą, kurį naudojote kurdami paskyrą, ir jums bus išsiųsta nuoroda į slaptažodžio nustatymą iš naujo.

Kodėl vaizdo įrašų atkūrimas stringa arba neveikia sklandžiai?

Jei jūsų interneto ryšys yra prastas arba nepastovus, atkūrimo metu gali kilti problemų. Pabandykite sumažinti atkūrimo pralaidumą.

What are the system requirements?

You can watch on PCs running Windows 7+, and Intel-based Macs running OSX 10.12+. You can also watch on Android tablets and phones using Chrome and on iPhones and iPads using Safari. You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work. You’ll find a complete list of requirements below.

What are the requirements for Windows computers?

Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10.
Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer or Opera. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.
Internet Explorer on Windows 7 is no longer supported.
You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work.

What are the requirements for Mac computers?

Mac OSX 10.12 or later.
Google Chrome, Firefox, Safari, or Opera. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.
You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work.

Can I watch content on my iPhone/iPad?

Yes, you can watch content using Safari and this requires iOS 11.2 or later. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.

Can I watch content on my Android Device?

Yes, you can watch content using Chrome and this requires Android 6.0 or later. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.

I can’t stream any of the content, what’s going on?

Check your minimum system requirements above. We recommend that you update to the latest version of your browser.
We use adaptive bitrate streaming which means the streaming quality will automatically adjust based on your internet speed. For High Definition (HD) streaming we recommend VDSL, cable or fibre connections as we cannot guarantee consistent HD streaming on ADSL.

What happens if I forget my password?

Simply click Forgot your password on the Sign In page, enter the email address you used when you created an account and a link to reset your password will be sent to you.

Why does video playback stall or not play smoothly?

If your internet connection is poor or inconsistent you may experience problems during playback. Try lowering the playback bitrate.